Победничка нумера осликава традицију Балкана кроз различите мелодијске и ритмичке форме и боје инструмената. У овом случају присутно је представљање традиционалне музике Балкана од стране ауторке која је ангажована на пољу друге традиције. С тим у вези примећује се и савремена нота у овом музичком делу кроз складну и спретну хармонизацију и структуру дела.
Поново имамо прилику да чујемо дивне тонове влашке традиције у савременом руху. Композиција ,,Влашка фрула“ успешно представља традицију источне Србије кроз специфичне стилске одлике овог краја, као што су орнаментика, акцентуација, и мелодијски скокови.
,,Миланово коло“ - аутор Цвијетинн Милаковић, Суботица
Ову композицију издваја бржи темпо, као и непаран ритам у 7/8 који дочарава ауторову намеру приказивања фруле у виртуознијем и чак атипичнијем контексту. Миланово коло, које се може сматрати и ором због својих карактеристика, приказује још једно стилско подручје у овом низу.
,,Послон коло“ - аутор Слободан Цакић, Крушевац
Композиција посвећена фрулашу Сави Јеремићу успешно осликава “старији“ стил свирања на фрули. Питања и одговори у мелодијским линијама враћају мелос некадашњих фрулаша и аутора, што самим тим и издваја ову композицију, „“Мекано свирање“ одликовано одређеном групом тонова враћа слушаоце у нека друга времена, али и представља умеће аутора да то испуни.